We have been in development and transformation business since 1998.

We believe that business life can be more intelligent, effective and peaceful.

We help our customers align their employees with common goals, increase their loyalty and improve their strategic intentions.

Mini Seanslar
Mini Seanslar
Kasım, 30, 2018
Güncel Gelişmeler
Mini Seanslar
Bu kadar değişimin olduğu zamanlarda bile bazı şeyler hala aynı kalabiliyor. Şensezgin Kurmuş’un eskimeyen programları şimdi 1-1,5 saatlik mini seanslar şeklinde: Kişisel sorumluluk, etki etkileme, karar tabanı oluşturma, kişisel finansını yönetme, geri bildirim ve zor konuşmaları yapabilme. İlginizi çektiyse gelin konuşalım. ...
Risk Yönetimi
Risk Yönetimi
Kasım, 30, 2018
Güncel Gelişmeler
Risk Yönetimi
Risk yönetimi bir bakış açısı. Her eve, şirkete, her seviyede yöneticiye, departmana, çalışana lazım. Türkiye’nin en iyi risk uzmanları ile risk yönetimi ile ilgili hazırlıklarımız devam ediyor. ...
Geri Dönüşü Olmayan Yol
Geri Dönüşü Olmayan Yol
Aralık, 12, 2018
Güncel Gelişmeler
Geri Dönüşü Olmayan Yol
Kimim, ne yapmak istiyorum ve nasıl sorularına cevaplarınızı sadece 30 saatlik odaklı bir çalışma ile bulabilirsiniz. Gerçek amacınıza odaklanarak netlik kazanmanız için denenmiş, uygulamalı bir yöntemi başucunuza kadar getirdik. ...
Özel Tasarım Yeni Simülasyonlarımız
Özel Tasarım Yeni Simülasyonlarımız
Ocak, 11, 2019
Güncel Gelişmeler
Özel Tasarım Yeni Simülasyonlarımız
Bir rafineri ve petrokimya tesisini entegre olarak ele alan yeni simülasyon tasarımı üzerinde çalışıyoruz. Neredeyse bitmek üzere. Sırada sigorta, bankacılık ve perakendeye özel tasarımlarımız var. ...

What We Do?

ALIGNMENT

TO BE ON
THE SAME PAGE
 

Alignment, that is to say, our work on the same page, our employees understand your strategic goals, focus on a common goal, their preferred ways of doing business in their eyes, their understanding of new approaches, and even the design of the future together.





Which Questions Are Our Customers Coming to Us?

Company Strategy Meeting
As an extended leadership team, we will be doing our corporate strategy meeting. Do you manage?

 

Department Strategy Meeting
In the new period, we want to renew our vision of the department and decide on our strategies and priorities. We need to redesign how we work together. We should get out of this process by getting closer and stronger as a team, can you help?

Victim and World of VUCA
In this period, we need to get rid of the victim's perspective and renew ourselves. How do we get out of business?

New Performance Management and System
We renew our perspective on performance, systems and processes. We want to instil new performance management logic in our employees and managers and achieve management and dissemination with targets. How do we proceed?

ADOPT

MAKING THE AGENDA
EMBRACE
 

Our incorporation schemes include strengthening, shaping, shaping according to new requirements, making a difference, driving force, and transforming (eg, new management culture, customer-oriented business practices, operational efficiency understanding).





Which Questions Are Our Customers Coming to Us?

New Culture
We are restructuring our company. New forms of business are critical in the new era. We should go back together. Can you help me?

New Management Approach
We have other expectations from our leaders at every level. We want to renew our corporate culture through our leaders.

Key Account Culture
We want to switch to Key account management. How do we get the whole company warmed up with this approach?

Meeting Culture
If we look at these meeting environments, when we lose the energy we have wasted and the enthusiasm we have broken, our 15% efficiency will increase to a minimum. How can we do that?

DEVELOPMENT

SKILLS AND ATTITUDES FEEDING,
GROWING

Development includes training managers and employees, preparing them for critical situations (equipping managers with differentiated leadership skills at all levels, business perception and strategic perspective for all employees, financial and commercial intelligence, strategic impact and relationship management, understanding self and others, such as putting up critical skills of business life.



Which Questions Are Our Customers Coming to Us?

Transition in Leadership Levels
We have friends who are now new management / first level management. This turn

Understanding Numbers
I'm not sure that our employees understand the numbers. How can we be excited about the annual report and help them understand what their actions have turned into?

Positioning, Impact, and Presentation
We don't like the fact that our department is located in other departments. We want to increase our reputation together. How can we improve ourselves?

Inter-Business Cooperation
Marketing and sales are intertwined. They need to see the whole thing and make the department a profit center. How can we bring that to understanding?

How We are Doing?

3 Basic Belief:

  1. Every environment, situation, job and customer are different and original.
  2. “When I say something, it’s true. When you discover it, you’re right.”
  3. When managers and employees are supported with the right tools and approaches
    Business life can be smarter, active and peaceful.

Because of this strong belief, we explore all of our development and change activities and we design with learning approach and mixed methods.

We use the following tools to do all this:

The Workshop,
Facilitation of Common Mind

Gamification &
Business Simulations

Education
Programs

Tracking
Applications

Digital
Content

Development Programs

  • All
  • Danışman Yetiştirme
  • İletişim ve İş Birliği
  • Kişisel Konumlama ve Etkinlik
  • Liderlik
  • Satış ve Hizmet
  • Stratejik Bakış
Alışa Rehberlik Satış Becerileri

Müşteri ile olan etkileşimleri uzun vadeli iş birliği ve satış olarak en etkin şekilde sonuçlandırmak için gerekli temel tutum ve beceriler

Danışman Satıcı Yolculuğu

Ürün sunmaktan müşterinin stratejik ortağı olma yolunda gerekli tutum, davranış ve beceriler

Davranışsal Satış

Mevcut ve yeni müşterilerin davranış tercihlerini okuma ve o doğrultuda iletişim ve satış stratejileri üretme ile ilgili beceriler

Değişim Yönetimi

Değişim karşısında olumlu bir yaklaşım ile esneklik gösterebilmenin ne olduğunu anlama, değişimi yönetme ve başa çıkabilme yöntemleri

Eğitimcinin Eğitimi

Yetişkin öğrenimine rehberlik, katılımcılarda davranış değişikliği yaratacak gelişim yolunu tasarlama ve sahneye koyma ile ilgili temel bilgi ve beceriler

Engelleri Fırsatlara Dönüştürme Yolları

Kısıtlar altında başka türlü düşünebilme, farklı, alternatif ve yaratıcı yollar yaratabilme pratiği

Etkili İletişim ve İş Birliği

Davranış tercihlerinden faydalanarak, başkalarını takdir ederek, başkalarının iş birliğini kazanarak birlikte sonuç üretmenin yolları

Geri Bildirim

Kritik iletişim ortamlarını etkin kurgulama ve yönetmenin, anlık geri bildirimleri ve düzenli birebirleri, katılımcı, değer veren, geliştiren, iş birliğini teşvik eden bir şekilde yapabilmenin, cesur görüşmelerden korkmamanın yolları 

İletişimde Profesyonelleşme

İletişimde mükemmelleşmenin bileşenlerini gözde canlandırma, daha ileri seviyede iletişim, anlayış ve ilişki geliştirecek ipuçlarını yakalama

İlk 90 Gün Yöneticiliğe Hazırlık

Birinci seviye yönetim havuzuna aday olan yüksek performanslı potansiyel çalışanların, ilk defa yönetici olarak yeni rollerine atandıklarında liderlik anlamında bu role hazırlıklı başlamalarını sağlayacak gelişim danışmanlığı

Kişisel Liderlik ve Sorumluluk

Kişisel liderlik meselesi ile ilgili görüş oluşturma, sorumluluk kavramı, etkileşime girdiğimiz bireylerde olumlu intiba bırakma ve etkin ilişkiler kurmak için gerekli teknikler

Liderlik ve Ekip Yönetimi

Ekipleri, hizalama, geliştirme, kuruma bağlılıklarını artırmada yöneticinin rolü, şirket öncelikleri doğrultusunda ekipleri harekete geçirme ve performansı yönetmenin yolları

Müşteri Odaklılık

İç ve dış müşterilerin ihtiyaçlarını anlama karşılama ve takip etme performansımızı arttıracak tutum davranış ve beceriler ile tanışma

Performans Yönetimi

Olumlu performans ve diyalog kültürünü tetikleyecek şekilde çalışanların performanslarını ve gelişimlerini yakından takip edebilme, uzlaşma yoluyla beklentiler üzerinde el sıkışma, performansı başarıya ve sonuca yönlendirebilme ile ilgili temel kavram ve beceriler

Rubicon Liderlik Dönüşümü

Farklı bir liderlik olgunluğuna taşıyacak şekilde zihinsel, davranışsal ve duygusal olarak yaklaşımlarımızı gözden geçirme ve tazelenme süreci

Satışın Finansı

Şirket kaynaklarını atıl bırakmadan satışları artırabilme, son dakika taleplerine cevap verebilme bakış açısıyla, stokları uygun şekilde besleme ve üretimi yönlendirebilme, müşteri hizmetinin karlılık üzerindeki etkilerini analiz edebilme

Sektörel İş Simülasyonları

Bankacılık, FMCG, perakende, enerji, madencilik, sigorta, üretim, otomotiv, petrokimya, havaalanı işletmeciliği, hastane işletmeciliği gibi farklı  sektörlerin değer zincirini anlama, kritik göstergelerini bilme, rekabeti konuşabilme, büyük resmi anlama

Stratejik Algı ve Düşünme

Operasyonel işler ile şirket stratejileri arasında bağlantı kuracak algıyı besleme, stratejik bakış açısı kazanma, operasyonel işleri stratejik bakış açısı ile önceliklendirme ve yönetme ile ilgili kavram ve beceriler

Stratejik Etki Etkileme

Farklı görüşlerde olan kişileri aynı platforma çekebilme, yeni ve/veya büyük değişiklikleri kabul ettirebilmek için stratejik etki etkileme yöntemleri

Sunuş Becerileri

Topluluk önünde konuşma, sunuş yapma, kendini etkili şekilde ifade etme ve ikna etme ve her türlü günlük kritik anlardaki sözlü iletişimi etkileştirmenin püf noktaları

Takım Rehberi Oluşturma

Takım olarak yakınlaşma, birbirini anlama, ortak hedefte uzlaşma ve çalışma prensipleri üzerinde el sıkışma

Temel İş Simülasyonları

Bir işletmeyi yönetme işinin temellerini, nasıl değer yaratıldığını kavrama, her gün alınan kararın birbirleri üzerindeki ilişkilerini kavrayabilme, analitik düşünebilme, rakamlarla performansı analiz edebilme

Toplantı Yönetimi

Daha verimli, daha kısa sürede, tekrara düşmeden ilgili partiler ile sonuç odaklı etkin toplantıları yönetme prensip ve becerileri

Workshop Tasarımı ve Yönetimi

Bağımsız fasilitatörler olarak workshop kurgusu yapma, workshop sürecine rehberlik etme ile ilgili temel bilgi ve beceriler

Yetkinlik Bazlı Mülakat

Yetkinliğe dayalı mülakat görüşmesi hazırlama ve gerçekleştirme ile ilgili temel kavram ve yöntemler

Yöneticini Yönetmek

Yöneticinin tarzını (yönetsel ve iletişimsel) doğru okuyabilme, doğru yol yöntem ve yaklaşımları seçerek ilişkiyi sağlıklı yürütebilme, kendi hedefleri ile yöneticisinin hedeflerine nasıl katkıda bulunduğunu ilişkilendirebilmenin yolları

Yönetsel İletişim

Yönetim seviyesinde iletişim nedir, düştüğümüz tuzaklar neler, ne yapmalı, ne yapmamalı, gelişim için ipuçları

Zaman Yönetimi

Kendimizi arzu ettiğimiz sonuçları üretebilmek için organize etmenin yöntemi, kişisel karar tabanı oluşturabilmenin ve zamanı bu doğrultuda yönetebilmenin teknikleri

Global Partner

While producing positive results with our customers, our research and development activities continued to produce solutions in a very specific area. In 2007, we met our international partner Business Today and the methodologies we appreciated a lot. Business Today, with its unique design simulation methodology based on experimental learning and real-life reflection, today offers solutions to develop business understanding at all levels with more than 170 different simulations in 33 countries. Together with BTI, we started to produce solutions for many of our customers. With this enthusiasm, we became the fastest growing regional partner and representative of the international BTI community. www.businesstodaysimulations.com Follow BTI on Youtube

Who Are We?

Custom Design

"Tailormade"
We believe that every job is private. We develop "custom" solutions to our customers' "special" problems.

Well Business

"A to B"
We develop and transform people to achieve the strategy and goals of the company.

Strategic Solution Partner

"Overcoming Expectations"
We work together with our customers for many years, we inspire each other, we grow together.

Know-How & Expertise

"20 Years of Accumulation"
Yerli-yabancı çözüm ortaklarımız, iş hayatında deneyim sahibi yetkin danışmanlarımız, 20 yıllık birikim ve uzmanlığımızla fark yaratırız.

Values

Team